Remont w Stawigudzie: Przerwa w obsłudze CEIDG od 28.11. do 5.12.2025

W nadchodzących dniach, a dokładniej od 28 listopada do 5 grudnia 2025 roku, Gmina Stawiguda informuje o czasowym wstrzymaniu obsługi związanej z wpisami do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Przerwa ta wynika z trwających prac remontowych mających na celu przystosowanie budynku urzędu dla osób z niepełnosprawnościami.

Alternatywne rozwiązania dla przedsiębiorców

W tym okresie osoby potrzebujące załatwić sprawy związane z działalnością gospodarczą mogą skorzystać z usług innych urzędów. Obsługą wpisów do CEIDG zajmują się Urząd Miasta w Olsztynku, dostępny pod numerem telefonu (89) 5195450 wewnętrzny 476, oraz Urząd Miasta w Olsztynie, z którym można się skontaktować pod numerem (89) 527-31-11.

Opcja online: Profil zaufany

Dla tych, którzy preferują załatwianie spraw bez wychodzenia z domu, istnieje możliwość dokonywania wpisów do CEIDG przez Internet. Logowanie na konto przedsiębiorcy poprzez profil zaufany umożliwia szybkie i wygodne załatwienie formalności.

Przeprosiny za niedogodności

Gmina Stawiguda przeprasza za wszelkie niedogodności, które mogą wyniknąć z tej sytuacji. Celem remontu jest zapewnienie lepszego dostępu do usług dla osób z niepełnosprawnościami, co jest kluczowe dla zapewnienia równości i dostępności usług publicznych dla wszystkich obywateli.

Źródło: facebook.com/GminaStawiguda